rukiyyee normal olmayabilir bence doktorunuzla görüşün ben şu anda 20+2 yim 17.hafta kontrolümüzde doktor bebeğin aşağıda olduğunu söyledi ve ilaç verdi dün gittik hala aşağıda dedi ilaca devam ediyoruz riskli bir durum bebeğin çok aşağıda olması ilerleyen zamanda yukarı çıkabiliyor ama çıkmazsa erken doğuma sebep oluyor bence bi doktorunuza sorun