BirMuallime evet diyabet olabilme ihtimaliniz var. Ama hamd olsun şeker yüklemesinde falan sıkıntı çıkmadığı halde bebeğim kilolu çıktı bı tek doğuma etkisi oluyormuş normal değilde sezeryan olabiliyorsun. Yeterki bebeklerimiz sağlıklı olsun da doğum fark etmez hayırlısıyla. Biraz yememize icmemize dikkat etmemiz lazimmis