Bende esim kalsin istiyodum ama dr bile olmaz yapamaz dedi bilen tecrubeli birisi olsun dedi 2. Gun belki degistirirlerse kalabilir ama ilk gun bebegin alti degismesi ilk kaka bana her turlu destek olur ama ilk tecrube hemen ayaklanip ben yapamayabikirim diyerek ablam kalicak imkan olsa keske 2 kisi kalsa ama malesef