aylinsss melegiiimm ablam yok maalesef annemde kronik rahatsız bende kayınvalidemle rahat edemem tek şeçenek Allah yokluğunu göstermesin eşim var🥰😭
aylinsss Havva zaten hastane de bir kişi kabul ediyor pandemiden dolayı ve benim dogum çok yakın iki hafta içinde okur gibi😬🥰
44_58_44 aylinsss bence bi bayan olması da lazım bebek bakımı nasıl yapcak esin bende özelde yapcam eşi refakatçi saymıyor zaten hastane annem olcak nasipse yani senin kararın tabi ama.tecrubeli bi.bayan da olsa iyi olur
Mercimeginannesi123 aylinsss eşten ese değişecek bi konu bence , esine guveniyorsan becerebilcegne filan neden olmasın, ama ben erken doğum yaptım bebekte kuvezdeydi tek olmama rağmen eşimle kaldığıma cok pisman oldum erkenden uyudu kaldı bende mal gibi ortada kaldım:D
aylinsss Mercimeginannesi123 ayy çokk güldüm🤣eşimin elinden her iş gelir gaz çıkarma giydirme alt değiştirme bisürü video izleyip duruyor ve asla uyumaz ama sorayım bir tecrübelilere dedim🙏🏻🥰
minnie123 aylinsss benim eşim yanımda olacak ve annem. Annenin değil de eşin yanında olması daha iyi çünkü ne kadar bilmese toy da olsak bana yardım eder moralen destek olur hastane hemşireleri de yardımcı olur çok da şart değil annenin olması. Kayınvalidenin yanında rahat edemeyebilir kişi ben edemem o yüzden eşim olsun yeterli aslında
aylinsss minnie123 illaki yapabilirz diye düşünüyorum eşimle rahat ettigim gibi kimseyle edemem zaten annem de dahil😊
Ates2020 aylinsss valla eşim ve kardeşim kalıcak yanımda eşim ilgilenemez bebekle o yüzden kardeşime ihtiyacım var.
sedaa_aa Benim de sezaryen olacak doğumum eşim özellikle kendisi kalmak istediğini bebekle ve benle kendisinin ilgilenmek istediğini söyledi. ondan tuvalet kanama vs hiçbir konuda çekinmem ikimizin de yeri geldi sağlık problemleri oldu birbirimize çok iyi baktık o yüzden ona çok güveniyorum. Hemşireler özel hastanelerde üstünü değiştiriyor altını değiştiriyor gazını çıkarıyor emzirmek konusunda da yardımcı oluyor. Emzirmek dışında her şeyi eşimin yapabileceğine de eminim. Şimdiden gözümü ayırmam kızımın üzerinden diyor hevesli de. Bence eger eşinize güveniyorsanız illa ki tecrübeli biri olmasına gerek yok
aylinsss sedaa_aa evet eşime güveniyorum elinden gelenin fazlasını yapar hatta yaparımda diyor ben yinede tereddüt ettim ama eşi refakat edip gayet üstesinden gelenler var burda gördügüm kadarıyla
Iremayca3108 aylinsss benim yanımda kayinvalidem kalmıştı iyi ki kalmış çok yardımcı olmuştu sağolsun
tonbikinannesi aylinsss benim de eşim kalacak kayınvalideden ben çekinirim istemem annem gelemiyor zaten.
Zehra_001 aylinsss Türkiye’de olmasan olur derdim onlar bebeği giydirir bezler kucağına verir hemşire yani. Ama burda öyle bişi yok bu yüzden erkeğin yapabileceğini sanmam mesela benim eşim bakamaz