Aslanannesiayse 30Kubra oo bende kendi kiloma çok diyordum ben 70 kilo ile hamile kaldım zaten ve 6 kilo aldım şuana kadar ! Yaşım 33 canım bu benim ikinci gebeliğim ama ben ilk bebeğimi kaybettim 😑
30Kubra Aslanannesiayse 47. 3 kiloyla hamile kaldım son zamanlarda açıldı çok şükür iştahım canım bende 31 yaşındayım bebeğim iyi olsun kilosu falan o yeter
Eylemblt 30Kubra 22+2 de ayrıntılıya girdiğim de 554 gram dediler doktorum gayet iyi dedi boyu kaç çıktı ?
T_nisaa 30Kubra maşallah 19+2 de gittiğimde 286 gr dı ikş haftadır gitmiyorum 22 ye çok az kaldı 🥳🥳 ama bizim ultrason araları neredeyse iki ay üç hafta sonra ebe ile randevum var muhtemelen kilo söylemez 🤓
Aslanannesiayse 30Kubra aynen öyle bende hiç dert etmiyorum yeterki o sağlıklı doğsun diye ama işte sırt bel ağrılarımla baş edemiyorum 😑