Peraaaa bu da bi imtihan öyle düşün.bende ilk başlarda lekelenme gördüm. O bitti plesenta çıktı. Tam o düzeldi diye sevinirken doktor midesinde sıkıntı olabilir dedi.3 doktora gittim.Birsey yok rahat ol dedi. Bi kaçı da nift testini yapmanızı tavsiye ederim dedi. Gerçekten moral çok önemli, bu aralar seni mutlu eden şeyler yap. Namaz kıl, Kur ’an oku bol bol dua et.Allah ’ın izniyle birşey olmaz.Rabbim saglikla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🧿