Merhaba kızlar bugün kontrolüm vardı
3 hafta önce ikili testim herşey yolundaydı
Bugün bebek 14+4 olması gerekirken 13+4 çıktı moralim bozuldu :( karından muayneydi bu
Daha sonra doktor rahin uzunluğunada bakalım dedi vajinalda muayne etti, orda rahim uzunluğu normal çıktı cok şükür
Ama bebeğin eşiğinin az aşağda olduğunu hafif kanama yaşarsan panik yapma dedi, kese dışı kanama olur merak etme dedi..
Gebeliğimin başından beri mutlu olamıyorum ya :(
Varmı başına böyle gelen