Bugün 4+5 olduğunu öğrendim geç döllenme olduğu için tam bilmiyordum betam da 568 çıkması gerekiyordu doktorun dediğine göre ama 1292 ve üstü çıktı burada laboratuvar da makineler eski olunca 1292nin üstünde hcg çıkmıyor maalesef ve minik kesemi gördüm