Elif551 Kızlar 17 haftamdayim rahim ağzı yetmezliği 3 cm açıklığım var ve kan pıhtılaşma vardı. İğneler ilaçlar ama olmadı bebeğimin kalbî durmuş Dr bir iki gün bekleyelim öyle müdahale edelim dedi bu süreç nasıl hızlanır başına böyle bişey gelen varmı 😟😟
iremgun Elif551 malesef benim başıma geldi 18 haftalıktım. Kalbi durmadı bebeğimin ama suyu kalmadı tüm suyum geldi o yüzden normal doğuma alındım. Alttan ilaç verdiler bir kaç saat arayla 6. Saatin sonunda doğurdum. Sizin açılmanız varmış muhtemelen p yüzden bekliyor ama süreci hızlandırmak içinilaç veriyorlar ve en son bir iğne yaptılar ben o iğneden 5dk sonra doğurmuştum☹
Meloleo Elif551 başınız sağolsun çok üzüldüm 😞bende de var pıhtılaşma iğnenin dozu kaçtı 0.4 mü kullandınız kaç gende pıhtılaşma vardı
ayse_22 Elif551 senden çok bebeğe zarar verir düşük işçin genellikle çok kullanılan iki tören bunlar 🙄
Melike883 iremgun ah canım benim Allah sabrını versin sana kucağın tez zamanda dolsun inşallah , prki neden böyle olmuş?
Meloleo iremgun çok geçmiş olsun 😞 doktorlar kontrolde veya ikili testte bunu anlamıyorlar mı keşke önceden teşhis etselerde
Merveevrem18 iremgun 18 haftalıkken mi doğum yaptın 😳🥺 peki bebek ne oldu nasıl sorulur bilmiyorum yaşıyor mu 🥺
iremgun Melike883 çok sağolun🤲 çok şükür şimdi tekrardan hamileyim inşallah sağlıkla alırım bu sefer bebeğimi kucağıma🤲🤲 mayıs ayında kaybettim bebeğimi. Suyum geldi rahim ağzı yetmezliği oluyormuş bu ama malesef anlaşılmadı öncesinde. Suyum tamamen bittiği için bebeğim yaşayamazmış ben dinlemedim tabi öyle bekledim bir umut yaşar diye ama bebeğim dayanamadı daha fazla susuz ortamda malesef ve beni zehirlemeye başlamış öyle dediler o an açıkçası farketmedim ama doğumdan sonra anladım. 1 hafta boyunca kıvrandım enfeksiyondan. Rabbim kimseye yaşatmasın bunu inşallah🤲
Elif551 iremgun amin benimde rahim ağzı açıklığı ve kan pıhtılaşma var ondan oldu 😥 inşallah yavrunu sağlıkla alırsın kucağına
Gulimo iremgun size doktorlar mı dedi rahim ağzı yetmezliğinden olabilir diye. Ben de 18 haftalık düşük yaptım . Enfeksiyon mu rahim ağzı yetmezliği mi hala bilmiyorum. Suyunuz gelmeden önceki günlerde ağrınız oldu mu hiç ? Ayrıca ikinci hamilelik öncesinde neler yaptınız paylaşabilir misiniz ?
Elif551 Meloleo iğne aynen 04 corapirin progestan iğne ve ilacı falan herşey kullandım ama olmadı bundan önce de iki düşüğün vardı zaten 😥
Elif551 Meloleo anlaşılmamış anlasilsaydi dikiş atılabilir mis serklaj ama her Dr da önermiyor onu bebeğe degebilir diye
iremgun Meloleo her şey çok iyiydi. Yani 3 4 gün önce gitmiştim kontrole gayet uzunluk falan iyiydi birden aniden kısalma olabiliyormuş malesef. 2li tarama gayet güzel geçmişti hep bakıyordu ama malesef olmadı:(
iremgun serenty_123 2lide de yapıldı. 17. haftamda gittiğimde de yapıldı 42 ölçülmüştü. Malesef 1 günde bile birden olabiliyormuş yani o zaman çalışmıyordum da neden birden kısaldı bilemiyorum açıkcası. Rabbimin takdiri diyorum. Rabbim kimseye yaşatmasın.
Nehirimmm06 Elif551 alan da Allah veren de Allah canım gecen sene Mart ayında 17 haftalık yavrumu bende kaybettim göğsüm çok sertti bi anda yumuşadı göbeğimin üstüne yatamıyordum yatmaya başladım sanki hiç ağırlık kalmamıştı anneme sürekli söyledim ama yoktur kendini korkutma dedi ama tahmin ettiğim olmustu minik yavrum kayıp gitmişti çoktan şimdi tekrar hamile kaldım inşallah sende hemen kalırsın unutursun yaralarını
Meloleo Elif551 çok sorup tekrar acınızı yaşatmak istemem ama iğne mi yetersiz geldi acaba pıhtılaşma 3 genden fazla mıydı
serenty_123 iremgun çok geçmiş olsun umarım tekrar yasamazsınız doğru söylüyorsunuz 1 saatte bile herşey değişebiliyor uzun bi yolculuk hamilelik rabbim yaşatmasin bidaha inşallah 🌺🤲