Burcum17 ben sleepy kullanıyorum benim kızım da 3.750 doğdu 1 numara küçük diyenleri dinleyip 2 numara aldım kızım doğduğu gün eşim gidip hemen 1 numarasını aldı çok büyük geldi 2 numara ve hala daha 1 numarasını kullanıyorum 23 günlük zaten o 42 li paket size 3 4 gün falan gidiyor yenidoğan bebekler günde 10 12 tane falan değişiyor