Sen1meleksin ben de sleepy bir numara 40 adet almayı düşünüyorum . Diğer markalara göre küçükmüş fakat, 3800 gr oğlu doğan bir arkadaşıma danıştım. Bir paket bir numara bitti, ikinci pakette sıkmaya başladı dedi. Yani ilk doğduğunda her türlü bir numara oluyormuş fakat fazla almayın bence.ben sadece 40 lı alıcam.Heryerden var zaten gerekirse yine alırım ya da 2 numarasını alırım duruma göre diye düşündüm 😌🤗