Rabiacelebi Aslanannesiayse aşerdigin zaman bulamadığım besmele çek ve avcının icinin yala allhım bu isteği sen gönderdin sen istediği sen gider de geciyo o zmn hemen batıl inac yok leke cikarmş inanma böle sylere
dmrlesra Aslanannesiayse benimkini biraz köreltti hiç yoktan iyidir.Karpuz aşermiştim mevsimi olmadığı için bir ton para alıyorlar keşke yemeseydim dedim içi don berbat bir tadı vardı😒
Aslanannesiayse dmrlesra bende ilk başta karpuz aşerdim eşim onu buldu getirdi sağolsun çok tatlı olmasada iyi geldi 😉
22Ege00 Aslanannesiayse sebze deyil o yemediğiniz için bilmiyorsunuz daha çok Elazığ bingöl taraflarında yetişiyo o bende bi gakkoş olarak 😌