Aslanannesiayse Kızlar ben yine aşeriyorum galiba 😭ama artık bu üçüncü aşerdiğim meyve ve hepsi de bu mevsimde olmayacak şeyler 21+6 yız bizim bu bebiş pek bi Yaman çıktı yaa 😬
22Ege00 Aslanannesiayse benimde canım dün gece rüyamda ışgın çekti gördüm yani yeşil yeşil mmm😋😋 rüyada görüpde yiyemek bişey olmaz galiba çünkü mevsimi deyil senin canın çektigide mevsimi deyil😃
Aslanannesiayse Aşerdiğim şey De malesef yine mevsiminde olmayan bi meyve 🍑 artık eşime söylemeye çekiniyorum
dmrlesra Aslanannesiayse Bende aynısını aşerdim BİM’den dostun şeftalili yoğurdunu alıp kendimi şeftali yer gibi hayal ettim😬😂
Aslanannesiayse Ama aşerdiğin şeyi yemezsen çocuğun bi tarafında doğum lekesi olarak çıkabiliyor muş 😔
yesilesinti Aslanannesiayse böyle durumlarda rahmetli babaannem avucunu yala derdi. 3.gebeliğim her canımızın çektiğini bulamayabiliyoruz. Ben hep öyle yaparım ne kadar doğru bilmem ama 2.oğlumda da leke yok şükür
Rabiacelebi Aslanannesiayse aşerdigin zaman bulamadığım besmele çek ve avcının icinin yala allhım bu isteği sen gönderdin sen istediği sen gider de geciyo o zmn hemen batıl inac yok leke cikarmş inanma böle sylere
22Ege00 Aslanannesiayse sebze deyil o yemediğiniz için bilmiyorsunuz daha çok Elazığ bingöl taraflarında yetişiyo o bende bi gakkoş olarak 😌
Aslanannesiayse dmrlesra bende marketten Ice Tea alcam😬 veya bulabilirsem %100 şeftali suyu ile idare ederim diye düşünüyorum
dmrlesra Aslanannesiayse benimkini biraz köreltti hiç yoktan iyidir.Karpuz aşermiştim mevsimi olmadığı için bir ton para alıyorlar keşke yemeseydim dedim içi don berbat bir tadı vardı😒