PinarCaliskan SERNUR Ya evettt benimki de öyle sürekli üzerimi örtüyor 😂😂 bende bu gece peteği ksiicam 😂😂
PinarCaliskan Attent evet bende öyleyim ateş basıyor, bende kolonyayla serinlemeye calsiiyorum iyi de geliyor ☺️😃