PinarCaliskan İyi geceler hanımlar ayaklarım çok yanıyor ya yatakta resmen soğuk yer arıyorum🤦 Var mı benim gibi olan??
Ikizdeniz PinarCaliskan aynen ya cok kötü bi sey insan uyuyamiyir yikasanda faydasi yok soguk yerleri araiyorum duvar olsun masanin ayakalri falan neresi soguk ben oradayim😊
SERNUR PinarCaliskan ilk başlarda benimde öyleydi yatagın dışına atardım ayaklarımı üstümü açardım eşimde inat gibi kapatırdı üşüyüp hasta olacaksın derdi yanıyorum derdim rahat beni diye kızmışlıgım bile var 😅 ayaklarını yorganın dışında tut birde eger üşümezsen polar tarzı degil de penye tarzı giy pijamaları bende işe yaratmıştı he birde peteği kıs oda sıcaklığı düşünce de rahatlamıştım 🤭
aydinaleyna61 PinarCaliskan hormonlardandır herhalde 😂😂 herşeyi hormonlarımın değişmesine bağlıyorum bu aralar
bendeonudiyorum Cinsiyetle alakasi yok.. ilk ve son trimesterde menopozlu kadin gibi olunuyor.. ani ates basmalari terlemeler, ardindan üşümeler.. küçük bir pet şişeye soğuk su doldurun yatağa atin, iyi gelir 👶❤️ #37inciHafta
PinarCaliskan SERNUR Ya evettt benimki de öyle sürekli üzerimi örtüyor 😂😂 bende bu gece peteği ksiicam 😂😂
Attent PinarCaliskan canim normalde ben cok üşüyen bir insanim katkat giyerim ama hamilelikte 8 aydir vücutum yanıyor evde bile kısa kolu giyiyorum esim ailem hep şok ates cikiyor elim ayağım annem hep kolonya ile ayaklarimi ovar serinlik olsun diye hormonlar malesef bu durumu bize yaşatiyor
PinarCaliskan Attent evet bende öyleyim ateş basıyor, bende kolonyayla serinlemeye calsiiyorum iyi de geliyor ☺️😃