Merhaba kızlar 12 haftalık hamileyim ilk günden beri bulantım cok fazla ama son 3 haftadır asla bir şey yiyemiyorum sürekli kusuyorum. Kusmadığım anlarda da hep bi mide ağrısı yanması. Neredeyse bütün yöntemleri denedim geçmiyor asla. Psikolojik olarak zorlanmaya başladım. Sizin nasıl gidiyor sizce geçer mi tavsiyeleriniz neler?