Nur3955 65954.7 kan testim çıktı acilde yaptırdım daha Dr randevuma var adet tarihime göre 8 haftalık hamileyim normal mi yüksek mi yada ikiz gebelik olabilir mi 😊😊🤗🤗
Dlkelc09 Nur3955 8 haftalıga göre normal değer. Zatn kesede çoktan gorunmustur bulantın kusmanda baslamstir . Kesede belli olmuştur zatn tek mi ikizmi diye ama zatn 8 hafatlk olmuş yüksek çıkması çok normal
mutlu_elvira Nur3955 bende iki gun once 6081.5 cikti 2 aylik dediler .dunde kotu haber aldimdis gebelikmis kurtaj olucam simdi hastanede yatiyom😢😢😢5 tane test yapmistim ilkinde silik cigi cikmisti kalanlar kuyu hepsi.ama olmadi hayeller😢😢
Nur3955 Ceylooo keşke demeyi çok istiyorum gerçi çok zor olur 4 çocuk olmuş olacak 😕😁 tuhaf bir duygu olur bir yaşında da oğlum var off 😁
Nur3955 Tweety1 20 gün sonra idarar yaptırdım küçük oğlum var pek beklemiyordum pozitif düzensiz olduğu için adetim hep ama çok büyük sürpriz oldu randevu problemi var inşallah hayırlısı olur 🤗
Nur3955 Ceylooo yaş arası olsa iyiydi kızım ile oğlum arasında 5 yaş var bu hızlı oldu yaşımda genc hala şaşkınız ikiz olması çok büyük sürpriz olur
Beyzan Ceylooo ben oğlum 17 aylıkken hamile kaldım pek zorlanmiyorum şimdilik araları 2.5 yas olacak bence iyi çünkü fark büyüdükçe çocuklar anlaşamiyor
Tweety1 Nur3955 bende idrarda pozitif gördüm aradan 15 gün geçti daha dün kan verdim bugün sonuçları öğrenicem inşallah yaniltmaz beni oyuzden sormak istedim gözünüz aydın olsun sağlıkla gelsin yavrunuz ❤️❤️
Nur3955 Tweety1 amin inşallah sizede hayırlısı olsun inşallah sağlıkla kucağımıza alırız evlatlarımızı ♥️🤗🤗
Nur3955 Dlkelc09 doğrusu daha Dr gitmedim ultrason olarak evde test yaptım bugünde kan testi verdim adetime göre 8 hafta randevu bulma sorunu yaşadım cuma günü gideceğim inşallah değeri görünce çok gibi geldi inşallah ultrasonda belli olacak 😊
Tweety1 mutlu_elvira geçmiş olsun canım 😔❤️ rabbim sağlıklı sıhhatli bebisler nasip etsin inşallah ❤️