Gamzeblk Saruhanvemetehaninannesi_ tekrar merhaba kusura bakmayin cok soru sordum size 🙏🏻 Pazartesi icin Dr. Bülent serdar san dan ramdevu aldim sgk varsa 125 tl iniyor muqyene ucreti dediler tamam dedim birde esimin is yeri hastahaneyle anlasmali ordanda indirim oluyor mu dedim hayir dediler. Siz bir postta sanki is yeri anlasmasiyla 90 küsür gibi bir muayene ucreti verdiginizi yazmistiniz onun icin size sormak istedim ne yapmam gerek diye
Saruhanvemetehaninannesi_ Gamzeblk anlaşma olduğunu söyleyin muhakkak son gidişimizde bizde 125 ödedik muhtemelen fiyatlar artmış heralde nu arada gittiniz mi memnun kaldınız mı Bülent hocadan
catlover1 Ben medicalparka gidiyorum doktorumdan da çok memnunum ama hastane o kadar kalabalık oluyor ki bekleme alanı çok karışık ve kalabalık covid döneminde çok riskli olduğu icin devam etmekte tereddütlerim var merkez prime da nasil acaba?
Gamzeblk Saruhanvemetehaninannesi_ cevabiniz icin ve tavsiyeniz icin gercekten cok tesekkur ederim size ❣ evet pazartesi gunu gittim ilgisi alakası bilgilendirmesi ve daha bir cok sey icin kocaman iyiki diyorum. Sayenizde icime cok fazla sindi doktorum allah razi olsun 🙏🏻♥️
Saruhanvemetehaninannesi_ Gamzeblk yaaa çok sevindim Bülent hoca candır 🥰 sağlıkla kavuşun bebegınıze 👼🏻
Elifdikel Gamzeoks bende Medical Park Ömer talip Turhana gidiyorum ikinci gebeligim ilk doğumumu da kendisi yaptırdı bende memnunum