Gozde2 saglıkla büyütün insallah. Benim 19 hafta oldu cevremde kimsede ikiz yok ben de hic beklemiyordum. Ama cok güzel ikiz olması sadece hep bi kaygı var erken dogum olur konusunda. Genel olarak benim güzel geçiyor bir sorun olmadı. Bulantım hafifti baslarda. Uyku sorunum oldu ilk zamanlar. Bas ağrısı oluyor arada. Rahim genislerken karın ağrısı olabiliyor. 14ten sonra bi anda karnım büyüdü simdi hamile gibi hissediyorum. Cinsiyeti ögrenince, alışveriş yapınca dsha bi benimsedim.