Ebru-1990 Benden nişan geldi dün sabah aslında o zamana kadar hiç belirtim yoktu ama ara ara giren ağrılar oldu dündn beri bu gece de ağrılar biraz yordu açıkcası sabah gittim doktora iki doktora göründüm, nişan cok normal artık baslangıc evresi diyebiliriz dediler nst bebekte sancı cıkmadı benimkilerde bariz yalancı sancı maalesef hiçbir belirti yok başka, iki gün sonra tekrar gel dedi bakalım 🙄