Üç gün önce hastaneye yattım bir cm açılma yüksek sancıdan sonra çıkardılar dün de nişanım geldi ve şuan da lavaboya gidince büyük tuvaletim olduğumu biliyorum biraz yaptım fakat sonra dan yapamadım geliyor gibi olup içimi zorladı kendimi sıkmaya başladım Doğum mu başlıyor ? Ne yapmalıyım