Gizliyiiiz Bende doktorumu değiştirdim şifaya gidiyordum pazartesi günü taner beye gideceğim muayene ücreti ne kadar acaba
Seymatt Akdeniz şifa- Göknur Öztürk gaziyiz Doğumum onun sayesinde o kadar güzel geçti ki çok tecrübeli bir hekim. ofmden oraya geçtiğini duyunca oraya gittim. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı da nasip etsin.
OzgeBzkrt Yasemin0728 Jinefem tıp merkezi Kevser hanım benim de doktorum. Değiştirip değiştirmemekte kararsızım o yüzden sizlere sormak istedim. Kim nerelere gidiyor memnun mu diye 😇😇
edakyconal07 Beyazmelekkk bütün doktorları birbirinden iyi alakalı bence kendi şahsıma bayan bir doktor tercih ettiğim için Sema hanıma gidiyorum hastane personeli dahil hepsi çok çok iyiler
Matilgan07 Beyazmelekkk ben yeni gördüm mesajınızı arkadaşlarımızda dediği gibi fiyatlar 3000 ve 3500
Aysegungor OzgeBzkrt merhabalar canım 4+5 tazecik bir anne adayıyım 🥰 memorial Gülbin destici işgörene gidiyorum ve canım doktorumdan çok memnunum 🥰 Sen hangi hastaneye gidiyorsun sağlıkla gelsin bebişler💕
Bugcuu @OzgeBzkrt Döşemealtı Özel Şelale Termessos Hastanesinde Dr. Mehmet Sinan Kurşun’a gidiyorum bende 🥰