sabirsizanne111 Doktorunuza danışın prilam dr. Kullanıyorum il 3 ay yattım her kalktığında kusuyordum tek öğün yemekle beslendim. Bu ilaç hayatımı kurtardı doğuma kadar kullanabilirsin dedi doktorumuz hiç bi zararı yokmuş
Ozne34 Kubab1244 benim 6 cı haftada başladı bulantılarım artık yemek görmek istemiyordum 6 kilo verdim bi kaç haftaya doğurcam halen sabahları kusuyorum ama ilk 6 ay çok kötü idi hastahanede geçti ne yesem miğden rahatlamıyorgece bulantıyla kalkardım doktorum bir ilaç vermişti o hayatımı kurtardı