Kızlar happy mom da 27 hafta içindeyim ama doktoruma göre bebek bir hafta geriden geliyor 26 gözüküyormuşum.Sorum şu ki normalde bebeğim çok hareketliydi aşırı ben bir zaman sonra bebek büyüdüğü için hareketşerin azaldığını duydum ve bu genelfe 28 haftada oluyormuş,lakin şu son 3 gün bebeğim hareket ediyor ama eskiye nazaran az.Yani 28 haftaya daha var .Bu durumu yaşayan var mı ?Normal mi? Siz kaçıncı haftada bebeğinizin hareketleri azaldığını hissettiniz?☺️🥰