Zeynepreyyan mavisevdasi o sonradan eklenen bir asit değil kola gibi gazoz gibi zararlı degil. Günde bir şişe maden suyu içebilirsin
ogrencianne35 Senbibaksana soda dediginiz maden suyu sanırım. ben her gün içiyorum ama kimi meyveli içiyor meyveli sağlıklı değilmiş bilginiz olsun süt yaptığı söyleniyor ayrica
Sema_1983 miraninannesi1 sodayı sodyumu yüksek olduğu için önermiyorlar 20. Hafta sonrası için daha önemli tuz seviyesi yüksek olduğu için ödem oluşturmasın diye. Ama sodyumu düşük olan sodaları tercih edebilirsiniz. En düşük olan da Akmina soda. Bilginiz olsun
Qawsedrftg Günde bir tane içmen seni rahatlatır ama fazlası ödem yapar dedi doktorum. Yatmadan önce de bir muz yemen rahat uyumanı sağlar dedi. Magnezyum takviyesi kullanıyorum bu arada önceki kramplarım geçti çok şükür
Bilge44 Maden suyu çok faydalı ama tansiyon yükseltebilir fazlası günde 2 taneyi geçememe lazım. Normal suyun y3rini asla başka bir şey tutmaz bir de fazlası vücutta ödem tutuyormuş ondan korktum ben de 1 tane içiyorum genellikle💦