İçilmesinde sakınca yok tavsiyedr ediliyor ama son aylarda içeriğindeki tuz daha doğrusu sodyumdan dolayı ödem yapabiliyor. Markaya ve sodyum oranına dikkat edin Kızılay’ın kinin sodyum oranı yüksek yanılmıyorsam en düşüklerdrn biri Beypazarı ben onu içiyorum