mommy_bee 19 haftayım sanki cok hafif kıpırtı hissediyorum arada bi yerlerde. Bebek hareketi mi? Ikiz gebeyim.
eminedlmnn Ozo34 inşallah bende hissederim bende de bişeyler oluyo ama hareket gibi değil sanki anlayamıyorum nasıl bişey hissrttinzi siz
Ozo34 eminedlmnn bende başlarda gazmi acaba diyoedum bağırsak haraketi gibiydi emin olamıyordum ama sonrasında sanki içeride birşey kayar gibi olmaya başladı 😁 şimdi baya baya vuruyor zaten 🙈