Esrayilmaz01 oğlum şuan 2 yaşında 1.5 yaşındayken sünnet ettirdim ama pişman oldum keşke doğduğunda ettirseydim dedim büyüdükçe pipi darlığı oluştu ve doktor 1.5 yaşına kadar ettir dedi ettirdim ama oğlum biraz fazla hareketli olduğu için pipiyi patlattı damar zedelenmesi oldu ömrümden ömür gitti erkekliği bile gidebilirmis o yüzden çok dikkatli olmak gerekiyor bu benim sünnetten 10 gün sonra başıma geldi kan revan olmuştu heryer kan fışkırdı bildiğiniz pipiden aman diyim dikkatli olun
Şuan 20 haftalık gebeyim yine oğlum olucak ve doğar doğmaz yaptiricam