Bizde 2 yaşını geçmişti götürdük dr ya 2 yaşından önce yada 6 yaşından sonra psikolojik olarak çocuk çok etkileniyor demişti. 6 yaşında yaptırdık ilk başta güzel geçti ama sonrası felaketti sakin bir çocuk olmasına rağmen dikişleri attı gece boyu kanaması durmadı iki kere acile gittik sabah dr tekrar dikişleri dikti. Doktorun dediğine göre derisi ince ve dikiş tutmuyormuş… şimdi yine oğlum olacak hemen yapmayı planlıyorum…