Ceyfer canım benim için rahat olsun korkma dış gebelikten de bak bana da şüphesi dediler bir iğneyle gitti şükür. değerlerin çok yüksek değil çünkü adı üstünde dış gebelik dışarıda ama oluşuyor benim arkadaşın sağ tüpte oluşduydu Allah korusun 6000lerdeydi değeri ve bebeğin kalbi atıyordu düşün normal gibi sağ tüpünü de almak zorunda kaldılar Allahım esirgesin. Senin 4 benim 5 kayıp bak bu demekki hamile kalabiliyoruz şükürki olana kadar deneriz illa Bi yerde tutar Allahın izniyle 😊😊En büyük imtihanımız bu olsun can sağlığımız yerinde olduktan sonra gerisi gelir inşallah. Ben kendim tek çocuğum ve mucize çocuk. annem 10 sene il il gezmiş çocuk olsun diye Bi sürü tedavi denemiş onda hiç olmamış 1 kez düşük olmuş o kadar en son eh yeter deyip bütün tedaviyi bıraktığın da ben olmuşum 😊 başını ağrıttım canım çok uzun yazdım hakkını helal et🙏😊💕