Ceyfer Hanimlar surekli konu aciyorum cunku duramiyorum simdi sali gununu beklicem. Carsamba gunu beta 70 cikti cuma gunu 16 bugun tekrar yaptirdim 64 cikti bana yardimci olun nolur simdi tutunucakmi yada ne olucak 😔 sevinsemmi uzulsemmi anlamadim
1072PINAR Ceyfer canım benimde düştü çıktı iki haftadır feleğimi şaşırdım.Senin daha çok erken bence biraz bekle iki gün sonra tekrar kan ver belki normale döner.
1072PINAR Ceyfer bir de kendini iki ihtimale de hazırla.Çünkü beta düşmesi iyiye yorulmuyor.Ben öyle yapıyorum.
HilalAkif Ceyfer benim tecrübelerime göre kimyasal gebelik gibi duruyor. Her 2 günde bir betaHCG ye baktır, iki katına çıkıyorsa 3000 lere ulaştığında kesenin görünmesi lazim. Allah kucağını boş bırakmasin, korktuğundan emin eylesin.
Ceyfer Rojinn bugun doktor yoktu gosteremedim kanamam yok akintim var ve belim 3 gundur agriyo sadece
Ceyfer 1072PINAR evet kendimi hazirladim tek istegim dis gebelik olmasin. Boyle dusup tekrar yukselip saglikli gebelik yasayanlar var hakkimizda hayirlisi olsun insallah 🙏🏻
1072PINAR Ceyfer canım ben de çok araştırdım ama çok çok az böyle durumlar.umudunu kesme ama tamamen bağlanma da.biliyorum çok zor..
1072PINAR Ceyfer benim de düştü ama dış gebelik değil çok şükür yani dış gebelik olmayabilir ama önemli olan bebeğin oluşması.İnşAllah Rabbim yüzüne güler evladını sana bağışlar.
Fatmalpay Ceyfer boyle dusup tekrar yukselmeye dis gebelik olabilir deniliyo😐 insallah sizin oyle deildir
Ceyfer 1072PINAR insallah icimde kotu bisey yok ama bakalim tek korktugum dis gebelik cok zarar veriyomus benim bu 4. Daha onceleri kendiliginden dustu sonra kalp atisi olmadigi icin kurtaj oldum dis gebelik yasamadim bilmiyorum. Bakalim sali gunu tekrar kan vericem
1072PINAR Ceyfer değerin normal artarsa 10 gün sonra pazartesi görebilirsin keseyi.Değerin 1000 i geçmiş oluyor çünkü.
Mondlicht Ceyfer canım benim etrafımda Bi sürü kişi dış gebelik yaşadı hiç biri böyle değildi korkma dış gebelikte çoğunda bebek oluşuyor kalbi atıyor kese başka yerde oluşuyor o Allah korusun. hatta değerler fazla fazla artıyor yani dış gebeliğin oluşup zarar vermesi demek şiddetli ağrın olması ve beta nın 5000leri 6000leri bulması demek. Bak benim de ilk gebeliğimde değerlerim 240-373-301-324 falan olmuştu ama onda kanama çok vardı ağrım vardı doktor ona bile" dış gebelik şüphesi?" diye tanı koydu çünkü değer az kese yok bişi yok oluşum yok değer düzensiz sadece iğne yapılmıştı onda düşük iğnesi 1 gece hastanede kaldım 81 e düştü direk sonra 0.1 oldu . 1 ay bile geçmemişti hemen hamile kaldım geri. Sen içini ferah tut her iki duruma da hazırız zaten ama olumsuz şeyler düşünme.valla ben rutin hayatıma sanki hamile değilmişim gibi devam ediyorum. Zaten gebelik sonlanacaksa biz bu değerlerle Bi sonraki regli dönemimizde hasta da oluruz benim doktorum öyle dediydi.
Ceyfer Mondlicht canim benim cok saol icimi rahatlattin gercekten tek korktugum dis gebelik geri kalan herseye hazirim dis gebelik cok sikintili bi surec rabbim hayirlisini versin insallah 🙏🏻 Sanada banada boyle durumda olan herkese
Mondlicht Ceyfer canım benim için rahat olsun korkma dış gebelikten de bak bana da şüphesi dediler bir iğneyle gitti şükür. değerlerin çok yüksek değil çünkü adı üstünde dış gebelik dışarıda ama oluşuyor benim arkadaşın sağ tüpte oluşduydu Allah korusun 6000lerdeydi değeri ve bebeğin kalbi atıyordu düşün normal gibi sağ tüpünü de almak zorunda kaldılar Allahım esirgesin. Senin 4 benim 5 kayıp bak bu demekki hamile kalabiliyoruz şükürki olana kadar deneriz illa Bi yerde tutar Allahın izniyle 😊😊En büyük imtihanımız bu olsun can sağlığımız yerinde olduktan sonra gerisi gelir inşallah. Ben kendim tek çocuğum ve mucize çocuk. annem 10 sene il il gezmiş çocuk olsun diye Bi sürü tedavi denemiş onda hiç olmamış 1 kez düşük olmuş o kadar en son eh yeter deyip bütün tedaviyi bıraktığın da ben olmuşum 😊 başını ağrıttım canım çok uzun yazdım hakkını helal et🙏😊💕
HilalAkif Ceyfer dış gebelikte betaHCG rahim içi gebelik gibi hızlı artar ancak kese görünmez. Sizinki bu bilgilere göre kesinlikle dış gebelik değil. Bi ihtimal kimyasal gebelik olabilir ona da henüz erken bir şey demek icin.