Öncelikle çok geçmiş olsun ,saglikla kucağına almak nasip olsun bebegini ,bende de var illet şey 14.haftamda dört gündür kusma eşliğinde süreklilik gösteriyordu inatlastim kendimle ama nafile bı mucizemiz var ve onu korumak için dayanmak istiyoruz tabi dayanamayıp doktora sordum ,parol icebilirsin dedi belirli dozda ağrı keisici alındığında vucud bunun kendine lazım olduğunu dusunurmus bebeği etkilemezmis ancak hamilelik boyunca hiç icmeyip birkez ictiginde bebeğe gidermiş portakal kabuğu duş vs herşeyi denedim sesler ve ışık çok etkiliyor hepsi hormonlardan ,parol icebilirsin birde tansiyonun normalse maden suyu limon tuz karıştır iç yıllardır migren hastasiyim hamilelik migreni ddaha yoruyor,kabızlık varsa o da etken dedi benim doktorum_ ,stres yapma iyi akşamlar 🤲❤️