Mcakir Aylusum Onu bilmiyorum ama tavsiyede bulunacağım. Bi poşete buz doldurup şakaklarınıza koyun, iyi geliyor baya.😊🌸
endobeybi Aylusum parol plus hamileyken kullanılmıyor içinde ekstra kafein ve propifenazon olduğu için
Aylusum Hafise başım ağrıyor 12 haftalığım doktorum kullan dedi evde var diye yazmadı ama normal parol bu acaba plus olanını mı kullanmalıyim
Hafise Aylusum ben de suan 16 haftalıgım tahmini o zamanlarda baslamıştı bas agrım bana da kullan dedi ama bence kullanma dayan gecer ovala biraz başını parmak masajı işe yarıyor onu dene ben ilaca sıcak bakmıyorum agrı kesici de olsa 😞😞
Ayse2011 Aylusum bende baş agrısı için ilkkez bugn doktorumdan talep ettim sadece parol veya minoset kullanabilirsin dedi ve parol normal olanı yazmış.
Aylusum Hafise biliyorum migrenim var ve 3 gün oldu uyuyamıyorum simdi yine başladı kafamı duvarlara vurasım var yoksa bende cok korkuyorum
Hemsiremom Plus daha etkili aslında ben de şimdi içtim valla baş ağrısından.evde normal parol varsa onu bi iç bakalım bence geçer belki
Hemsiremom Aylusum o stresi çekmekte sakıncalı sonuçta niye bekledin ki bu kadar iç böyle durumlarda.geçmiş olsun şifa olsun
NefesDeniz Aylusum Plus olan biraz daha ağır daha etkili olandır. Sadece parol kullanmamızı önerir genelde doktorlarımız. Evinizde plus değil normal varsa için.
sibuti Aylusum parol yada minoset içebilirsiniz ama plus tercih etmemeye calısın. Migren yuzunden gunde 1 kez alabilenler oluyor. Dert etmeyin.