Deniz_destan_can EsraifciUur Aynen canım allah kimseye muhtaç etmesin. Ailemin şehrinde değilim eşim tarafı da yapmıyor
EsraifciUur Deniz_destan_can ne kadar dusuncesizler, ama bebek dogunca erkek tarafi oluyorlarya sozum ona cikmazlar evden
EsraifciUur Gebbe keske bende oyle rahat olsammm herseyim tamam yinede bu gunlerdee hersey ustume ustume gliyiii🙂
Fucshbau Sema99 benimde son 33 gün doktor bana da suyun fazla ama normal doğumu beklicez dedi temmuz başı gibi büyük ihtimal ama benim içimden hep bu ay sonu geciyor
Sema99 Fucshbau aynen öyle benim de suyum fazla her an tetikteyim Doğum olabilir dedi bekliyorum öyle valla ara ara düzensiz sancı gelip gidiyor bi kaç zamana düzenli sancıya döner 😊😊
Nurerdgn EsraifciUur son 3 gun gercekten cok heycanliyim cuma gunu sezeryan olcam bitmiyo gecmiyo derken sona geldik bide evlatlarimizi hayirlisiyla saglikla kucagimiza alirsak ne mutlu bize...
Arya92 Son 19gun😀dün doğum iznine ayrıldım.anneme getirdi beni de eşim.beklemedeyiz.ev temizliğini yapmıştık eşimle ama halıları yıkamaya vermedik.persembe eşim onları verecek yıkamaya.normal doğumu bekliyoruz.ilk gebelik çok heyecan var .sanci ağrı ne bilmiyorum.bakalim nasıl olcak.hakkimizda hayırlısı 🤷
Deletedmom404 EsraifciUur son 10 gün 💙 ama ağırlaşma hissi dışında bişey yok çantamız hazır bekliyoruz bağalım
Gebbe EsraifciUur sıkma kendini canım rahat ol herkes yaptı bende yaparım de kendini motive et 🤗 ilk dogumumda normal doğuranlara baktım hayat devam ediyo hicbiseyleri yok bende yaparım dedim 😀
Deletedmom404 EsraifciUur ay inşAllah canım benim gibi sabırsız bekleyen bütün annelere bebeklerini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Rabbim 🤰🏻🤱🏻💙🙏🏻🙏🏻🙏🏻