Momandbabyy Mormenekse34 Ben hamile kalınca yükseldi. Ve doktorum zaten sınırda çıkmış ilaçlar da çok tehlikeli şu an ilaç yazmıycam. Ama ileriki aylarda daha da yükselirse yazmak zorunda kalacam dedi. 🤷🏻♀️