Mormenekse34 Kizlar bugn femara basladim, yumurta takibi yaptircaktim, hep 2 - 3 seviyelernde olan tsh 5.25 olmus cok canim sıkıldı😔 ilaç verdi euth.. Ne kadar sürede düşer normal seviyelere, kullanan var midr, gebe kalinamaz mi bu degerle?
Ebrumihrimah Mormenekse34 ben gene kalmayan 6 ay önce yapmistim 3 küsur çıkmıştı doktor takipte kal dedi tabi ben unuttum Hamile.kaldigimda 6 haftalıkken TSH 13 dü ilaca başladım hemen 4 ay oldu geçen ay 1.6 a düşmüştü baya güzeldi Ama dün yine kan verdim 3e çıkmış ilacın dozunu yuksellti Düşer sabahları aç karnına al yemekten 1 saat önce 😌
ikizgebe Mormenekse34 hiç üzülme canım ben başladım aynı seviyelerdeydi 1 ay sonra çok düşmüştü. 2 . Ay kontrolümde tsh nerdeyse hiç kalmamıştı dozu azalttık düşün😂
EneshaCh Mormenekse34 ben 14 tsh değerimle hamile kaldım . Ama t3 ve t4 sorunum yok . Şu anda 11 haftalık
Ebrumihrimah Mormenekse34 bende anlamadım neye göre çıkıyor 🤷🏼♀️ diğer aylar ne yediysem geçen ayda onları yemiştim ne eksik ne fazla 😂 gelecek ay insalah düşer 🙏 Rabbim ssna da hayırlı evlat nasip etsin hayırlı zamanda canım 🙏
ikizgebe Mormenekse34 yok ben hamileyken yüksek dediler başladım 25 mg içiyodum ama bünye meselesi benimki dirençsiz çıktı 12.5 a düştüm
meraklianne1 Mormenekse34 bende bu şekilde içiyodum bugün 100 e çıkardı doktorum ve doktora bebeğime zararı nedir dedim korkma bebek anneyi yer bitirir ama kendine bişey yapamaz dedi yani senin sağlığın önemli bebek kendini korur dedi😇
Semashbl Ben eskiden beri kullanıyorum gebe keldiktan sonra 4.75 e çıkmıştı dozu yükselttik şimdi gayet iyi ama çok önemli düzenli kullanım kesinlikle aç karnına doktor yemekten bir saat önce dedi su dan başka bir şey yersen ilacı içmemiş say dedi ebe kuzenim var gebelikte 2.75 in altında olması isteniyormuş ama ilacı düzenli kullandıktan sonra hiç bir sıkıntı yok benimki de hemen düştü çok şükür
meraklianne1 Ebrumihrimah bebek büyüdükçe ihtiyacı artıyormuş hem senin hem onun vücudu için bu yüzden artış yada azalış oluyormuş
Emire-09 Haftamdayım bu güne kadar normaldi hep kan testi istedi doktor yaptırdık 3.01 çıktı ilaca başlattı 2.5 u geçsin istemeyiz dedi doğuma da bir şey kalmadı ama etki eder mi bilmiyorum
Morvy Mormenekse34 canim sakin endise etme benimde 17 gün önce 4,8 cikti gebelerde normali 2,5 diye biliyorum dün tekrar tahlil verdim ve 2,2 cikti bende cok endiseliydim senin gibi zeka geriligine yol acabilir diye ama moralini bozma sakin kisa süre icinde düstü ben Euthyrox 50mcg kullaniyorm💕
Ebrumihrimah meraklianne1 anladım canım İnşallah düşer tekrardan insan sitrese giriyor ister istemez 😌
Elifkskl Mormenekse34 bende femara ile gebe kaldım bu ay ve tsh değerim 6 dı yinede gebe kaldım ama benim prolaktin yüksekti dr tsh prolaktin den dolayı yalancı yükseliyor ola bilir dedi dediği gibi de çıktı çünkü prolaktin düşünce tsh da 2.7 ye düştü ama femara kullanırken 6 ya çıkmıştı ve 5 le gebe kalıp doğuran arkadaşımda var
giresun Mormenekse34 ben 2 yildir tiroid hastasıyım endokrin bölüune gidince detaylı test yaptılar hasimato tiroid çıktı çoğu b 12 d demir çoğu düşmüş 8 aydır çocuk deniyoruz olmuyor kadın doğum tüm testler yapıldı hiçbir şey çıkmadı hala hamile kalamadim beklemedeyiz ki benim Ths 1 e kadar düştü bence önce bir endokrin bölümune gidip tiroid durumunuzu ve vitamin değerlerinizi olcturun