Hmks bacım ben de ocak annesi olucaktım olamadım 😂😂 ha bugün ha yarın diye diye tam 5 hafta üç günde bir hastane yolu tuttum gelmedi 🤷🏻♀️😂 40+6 olduk bugün cumaya yatış yapılacak suni sancıyla başlatacaklar. Gerçekten bebeklerimiz seçiyor ne zaman nasıl geleceklerini buna çok inandım 😊 sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🥰