Merhabalar yaklaşık 1 senedir bebek istiyoruz doktora gittik ve eşimde sorun çıktı hemen tup bebeğe başladık sonu hüsran oldu.. Bizde bitkisel tedaviye başladık ama uzmanından aldik tedaviyi yaklaşık 10 kavanoz macun kullandı esim. Gecen ay adetim gecikti ki asla gecikmez test yaptim negatif cıktı. ertesi gün adet oldum. Son adet tarihim 10 ocak. Sorum suki ben 17.gunde akıntı ile birlikte pembe 2 3 damla lekelenme yaşadım ve bu ilk defa oluyor. ertesi gün 1 2 damla kahve oldu ve bir daha hiç olmadi. ardından artan bel ağrısı kasımlarımda doluluk hissi ve batma oluyor. sizce bu yerleşme kanaması olabilirmi? adetime 7 gun var. ve ben 12 gun kala bu kanamayı yaşadım.😏