Zelihauzn ben su dahil olmak üzere koladan başka hiçbirşey içmeyen biriydim. Hamilelğimin ilk üç ayında iki günde sadece bir çay bardağı içtim. Şimdi dayanamıyorum günde bir bardak bazen iki bardak bile içtiğim oluyor. Ama sigara kullanmıyorum, çay nescafe türk kahvesi meyveli ya da sade soda başka birşey içmiyorum. Şimdilik bir sıkıntımız yok 34 haftalık olduk. İçtiğim zaman çok vicdan azabı çekiyorum ama ayrıntıkı ultrasonumu bir prof. Bir perinatalog uzmanına çrktirmiştim ona anlatmıştım durumu, günde bir bardaktan birşey olmaz, kolanın içinde sonuçta meyan kökü var zehir değil ki dedi, ama tabi siz yinede bir doktorunuza sorun derim