Esa normalde hiç takmam acır mı diye düşünmem umursamam bile ama burda okudukça acaba çok mu kötü bir şey diye geçiriyor insan içinde. Ama şu an korkmuyorum ya bu bi gereklilik ne kadar acıyabilir bide 28.haftaya kadar vajinal ultrasonla bakıldım o yüzden rahatlatıyorum kendimi 🙂 teşekkür ederim desteğiniz içinn 🙂