doğum öncesi eğitim veren yerler var bir de ya böyle korkular varken gidilmesi gerek diye düşünüyorum🤷🏻♀️ doğum anında doktoru ebeyi ve bebeği de düşünmek gerek.. korkunun faydası yok🤷🏻♀️ benimde ilk doğumum olcak inşallah 21 haftalığım.. tekmelerini içimdeki kıpırtılarını hissettikce gitti korkularım 🤗