Kızlar 34 hafta 2 gunluk hamileyim panik atak geçirdim bebeğimi etkilemis cmrts den buyana nabzı.yuksek çıkıyor bugün doktora gittim nst de yine yüksek çıktı oyuzden DİDERAL 40 mg hapla PASSİFLORA şurup verdi ikimizde sakinlesmesine yardımcı olcakmis aramızda kullanan varmı acaba ?