balperisi_71 evet ben anestezili çekildim çok memnun kaldım o anı hatırlamamak ve az da olsa acısını çekmemek için stres yapmamak için bence anestezili çekilmek daha iyi zaten arasında çok büyük bir Fiyar farkı da yok sadece 5 dakikalığına uyutuluyorsunuz annemle eşim bana girmenle çıkman bir oldu demişlerdi