balperisi_71 tedavi uygulanmıyor adet olman bekleniyor ki gebelik olmadığından emin olunması için . Verilen ilaç içini temizlediği için olası bir yumurtlama gelişimini de temizliyormuş . Bir sonraki ay tedaviye başlarsın , doktorun zaten yönlendirir seni .