Mrymkdr 3 ay bitti cinsiyetimizde kız hamd olsun ama şu mide eksimesi yanması bulantısı geçmedi 😢var mı böyle olan
Saganak Mrymkdr bulantı 16. Haftadan sonra büyük bi hızla azalarak bitti benim ama reflü asla geçmedi 29. Haftadayım hatta hergün dahada arttı şimdi bide bulantılar geri geldi kusmalar başladı.Ama tabi herkesin bünyesi farklı geçer inşallah sizlerin
Mrymkdr Mavi1 baharat kızartma yağ içeren hiç bir şey de yiyip icmiyorum denemedigim biseyde kalmadı artık 😔
muhteriz Benim de 3 bitti ama bulantı ve kusma şikayetlerim devam ediyor maalesef. Yine de eskisi gibi değilim ilaç içmeden idare edebiliyorum inşallah 4 bittiğinde tamamen geçer
Betus93 Mrymkdr 3 ayi bitirip hala olmasi mi 😂asil o zamandan sonra daha fazlalasiyor. Midene dogru cikiyor bebek. Hormonlar da ayni sekilde devam ediyor. Azalmaz artar
SevDin Mrymkdr 33 haftamdayım 20 li haftalarda başladı ne yesem yanıyor ekşiyor allah kolaylık versin
ArifeMuratt Mrymkdr çok zor geçti benimkisi duşa girerken bile midem bulanıyodu Doğum yaptım bitti çok şükür 😌