Silakymz Buseylmz bende cadillac trona travel sistem aldım. Daha gelmedi ama ee bebekte gidip baktim zaten en iyi travel sistem araba seçilmiş. Daha gelmedi ama yorumlara baktim coqu memnun baya arastirmalar sonucu aldim.
Aynur-13 Pyraz1992 modelini yazar mısınız acaba bende kiwinin ürününü beğendim tanıtım videosu da çok hoşuma gitti izlemek isteyenler için link bırakıyorum❤️
Pyraz1992 Aynur-13 bunun aynısı canım ben set olarak aldım sadece anne yani besigiyle falan hepsi içinde çok kullanışlı
Aynur-13 Pyraz1992 peki sizce anne yanı beşiği ne kadar kullanılır çünkü fotoğraflarda oldukça küçük duruyor
Pyraz1992 Aynur-13 valla canım öyle gözüktüğü kadar küçük değil hatta bende küçük bişey beklemstm ama arkadaşım sepet beşik aldı üç ay kullanabildi onun bebeği şuan 8 aylık onu yatırdık içine sığdı uzun bı sure kullanılır muhtemelen yani
icimdekikelebek Taze-Anne28 Bi türlü sevemedim bu joie 3 yA da 4 ü görüntüsünü kabullenemedim ben de kaba geliyor kabin travel olsun ama biraz zarif dursun istiyorum ben de
icimdekikelebek Burcuckmk ben de bunu baya Bi izledim youtube de e bebekte indirime girer mi acaba onu bekliyorum belki şubatta girer gidip görmedim gerçi daha nasıl kalitesi sizce hafif gibi duruyor izlediğim videolarda Bi de küçük mü bagaja sığması için
Burcuckmk icimdekikelebek ben gidip e bebektede baktim videolarini izledim Aldim eşimle kurduk.baktik cok hafif hemen kurduk cok yerde kaplamadi ben sevdim
Prensesinannesiii1 Bayb plus Canyon travel arabasını aldım gayet guzel özellikleride kullanıma oldukça uygun tavsiye ederim 🐣
Merve_0709 Susen-merve AA bende aldım pazar günü salı günü geldi çok begendım katlaması kullanması çok rahata benziyor inşalah mennun kalırız
Susen-merve Merve_0709 evet bende bayildim valla. 4 yaşa kadar kullanılması iyi minderler falan yıkanıyor pratik araba. Saglikla kullanalım kuzum inşallah🤲💕
Pyraz1992 Aynur-13 yani işimizi gördükten sonra çok çok pahalı biseye gerek yok ben çok fazla arastrdm yorumları falan çok okudum sonra karar verdim almaya pismanda degilim
obirannea Buseylmz evet arkadaşım çok memnun o kadar rahat ki ben inceledim çok güzeldi benimki de yarın geliyor bakalım🤗