Buseylmz şimdi e bebekten geldim baby plus alacaktık ama graco markada bugüne ait indirim vardı 2 binden kasada da indi 1440 a aldık ben çok sevdim ,travel sistem çift yönlü sürüşü kolay ve bu fiyata çok iyi olduğunu düşünmüyorum biraz araştırdım da 😊varsa kullanan yazarsa memnun olurum