[silindi] cilekbebek22 hemogram istemişti benden de fazladan test istemesi gözünüzü korkutmasın, hepsi sizin iyiliğiniz içindir. Yüklemede verdikleri içecekte çok güzeldi. Şerbetten ziyade gazlı enerji içeceği gibiydi. Ben çok zevkle içtim ☺️
cilekbebek22 Sevde0281 böyle testlerse sıkıntı yok ilk gebeliğim olduğu için baska tür testler yapılıyor sandım sanırım şekerden sonrada baska test kalmıyor
Buketkucuk cilekbebek22 valla canım benim şeker yükleme testim 108 çıktı doktor normal gayet iyi dedi
Gigy cilekbebek22 kan,idrar ,idrar kültürü testi olabilir ,seker yüklemesi haftası için bana da öyle yazmıştı