Aslanannesiayse Sermec27 Ben de 3,5 Ay önce kızımı kaybettim, doğmadan önce Asel diye heryerde konuştuk. Hatta çevrem bana Asel koyma çok istedin 2. çocuğun olduğunda koyup hevesini alırsın dediler ama benim yüreğim kaldıramayacağı ve bana iyi seyler hatırlatmayacağı için kabul etmedim. Benim bir tane Aselim var cennette 🌸 Allah nasip eder ve kızım olursa farklı isim koymak isterim herkes ismiyle yaşasın. Allah evlatlarınızı sağlıkla kucaklamanızı nasip etsin. Hepimizin başı sağolsun😞 Eğer sen kendini o şekilde iyi hissedeceksen tabi ki koyabilirsin kim karışabilir?