afrasil Sksksksks ama bu isimdeyken de konuştuk canım veya buna benzer bir isimdi . Bende adeti bekliyorum . Ovulasyon testi aldim ve son kez sadece femara kullanacam . Benimde isim filme kaldı sorun çıkacak diye çok korkuyorum gerçekten yoruldum artık
Sksksksks afrasil ben direk tahim filmi cektırcem canım ne kadar kullanırsak kullanalım tüpler kapalıysa zaten olmaz inşallah Rabbim bizede nasip eder evet canım burdanda konustuk
afrasil Sksksksks ben aşılama düşünüyorum aslında memlekete gidince film cektircem yine bekleyecem vakit kaybetmek istemiyorum
Elifkskl Sksksksks daha erken benm de progesteron 11 çıktığında beta da 0 dı tam 1 hafta sonra beta hcg 97 çıktı